مدیر جهاد كشاورزی نطنز گفت: سرمای روزهای پایانی سال گذشته 13 میلیارد و 200 میلیون ریال به محصولات باغی و زراعی این شهرستان خسارت وارد كرد.

'عبدالرضا مهدی بادی'اظهار داشت: از مجموع 800 هكتار سطح زیر كشت محصولات زراعی در بخش كویری، 70 درصد محصولات آن دچار خسارت شده است.

وی مجموع خسارت ریالی وارده به محصولات زراعی جو، گندم و شنبلیله در بخش كویری این شهرستان را سه میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد كرد.

وی مجموع خسارت ریالی وارده به باغ های آلوچه، گلابی، بادام، زردآلو و سیب را نیز 10 میلیارد ریال تخمین زد و افزود: سرما زدگی از مجموع 100 هكتار سطح باغ های این شهرستان، به 90 درصد محصولات خسارت وارد كرده است.

مدیر جهاد كشاورزی نطنز از سرمازدگی باغ های انار این شهرستان به ویژه در شهر 'بادرود' نیز خبر داد و افزود: با توجه به تفاوت در زمان شكوفایی درختان انار، امسال نسبت به سال گذشته خسارات وارده به این محصول به علت سرمای شدید پایان پارسال مشخص نیست.

مهدی بادی، با بیان اینكه سرمازدگی پایان سال گذشته به ساقه درختان انار آسیب رسانده است، خاطر نشان كرد: از مجموع یك هزار و 500 هكتار باغ های انار این شهرستان به 40 درصد محصولات خسارت وارد شده است.